Friday, January 9, 2009

Semangat Perjuangan Harmoni

Diluar goyang didalam goncang
Bergema gendang monggol dah pulang
Kemana hilang perwira kita penjaga kota,
Kemana hilang panglima kita pembela bangsa

Diluar goyang didalam g
oncang,
Belum berperang monggol dah menang,
Baghdad tercinta bagaikan bung
a pudar serinya,
sinar tamadun bagaikan api disiram hujan.......


Persidangan meja Petak


Hari ni kitaorang ada meeting pasal 5S . sesi motivasi + dengan sesi luahan dan curahan rasa dari pukul 10 sampai 12.30 tghari.
For me it's a brilliant session for us to get all the controler motivated and demoralize.

Whats the finding after the theriak session?
  • The committee will be re-organize back.
  • Saya tak tau apa pun pasai pai 5 ni so tulong lah bagi ajak sikit!- iyolah...
  • Depa tak mau tulong saya, biak pi saya sekok-sekok ja buat keja, macam ni mampuih la saya. - kesian kat hang no...
So engkau apa hal?
Aku macam biasa, kena make sure benda ni jalan tampa sebarang masaalah.
kepada yang tak memberi kerjasama.. u get out!
insyallah, nampaknya semua orang muka macam confiden je dan kembali bersemangat.
sampai bila, kita nantikan je sambunganya minggu depan.....



Cari benda tersembunyi.

Petang sebelum balik sambung dengan aktiviti TPM.
Acara mencari benda tersembunyi diteruskan sampai 6.15pm.
Aku tak nampak pun engkau- semak!

Esok cuci longkang!


No comments: