Friday, January 23, 2009

Al-Fatihah..


Semalam baru sembang dengan ajis pasal rozi.
tup..tup pagi ni diaorang bagitau yang dia dah meninggal semalam lebih kurang 6.30petang dekat HTAR,Klang.
Beliau menghidap penyakit barah usus, agak lama jugak dalam ICU.

Aku kenal allayarham dari zaman aku kat Jalan Klang Lama Lagi, kitaorang masatu satu bas dari KL -Kak da,Arwah jaafar and the gang,Meor,arwah abu,John dan ramai lagi.
For me he is a nice person, senang sembang dengan dia,suka buat lawak and so on.

Pastu dia transfer ke ACEC dan aku to TM, agak lama juga tak jumpa cuma kengkadang bila dia balik kampung kat Slim adalah jumpa kat ECho Station - biasala beli kain!

Ajal maut ditangan tuhan, harini beliau dijemput menemui penciptanya .
Tepat jam 11.15 pagi jenazah beliau selamat dikebumikan di Tanah Perkuburan Kampung Sawa- Slim Village.

Semoga Allah Mencucuri Rahmat Atas Roh Beliau....Amin.


Andai Ku tahu,Kapan tiba Ajalku
Ku akan Memohon Tuhan tolong panjangkan umurku,

Andai Ku Tahu, Kapan tiba masaku
Ku akan memohon, tuhan jangan kau ambil Nyaawaku

Aku takut akan semua dosa-dosa ku
Aku takut dosa yang terus membayangiku.


Andai ku tahu malaikat mu kan menjemputku
izinkan aku mengucap kata taubat padamu.

Ungu - Album taubat.

No comments: