Wednesday, January 21, 2009

KEKALUTAN!

Dunia Perlumbaan - Republic of Brickfields Fet. Ramli Sarip.

Hidup didunia ini bagai satu perlumbaan,
ada yang menang ada yang kalah,
yang kalah kan tenggelam didalam jurang sengsara
yang menang pula menjadi raja.


tak kira mengira cara apa........
berlari dan berlari .. terus berlari.........

Ternyata dan jelas yang lebih kuat kan menang
Yang lemah pula kan keciciran..

Hadiah pada yang menang ialah ikhlas dan kehormatan
Walau ini hanyalah hayalan...

Apa saja yang dikejar-kejar kan ini paling harus dia mengerti
jangan sampai sesat haluan nanti....
Memang benar diri kita mesti menang
Tapi apa yang dipertaruhkan jangan sampai menyesal kemudian nanti...!


Otak aku makin lama makin kalut,jammed!
Semua kerja dah tak well organize dan aku tak tau mana hujung mana pangkal.mana yang terlintas aku sebatje, ini menjadikan aku bertambah kalut.Perasaan masa ni jangan ada silap je mesti nak meletup!
senyuman dah makin lama makin tawar. nengok orang makin lama makin kecik je.
Rasa semua benda tengah aim nak attack aku!
ADAKAH AKU TERTEKAN?

Mungkin tidak, 15 tahun bekerja menjadikan engkau seorang yang immune dengan segala macam benda- so what!

Common brother, pick-up balik jangan give-up dan macam-macamlagi lah yang engkau boleh buat,macam tak biaso plak.

Nak Hujung minggu ni rasa ada peningkatan sedikit dengan ERT dah settle, cuma banyak report yang belum siap buat lagi. tiba-tiba....
machine nak scrap macamana,surau bocor kena settle cepat!

arghhh.. aku rasa macam nak pitam!

Jang..ooo..jang! mano pulak poyie budak betuah ni?
Sonyap yo, siap lah jang oi!
Kobau tu tak boyie makan layie ni.

Apo kono eh jang.
Album ellinor & mastura

-Aku kena speed-up lagi-
Copek la bai,apo layie yang kau tohegeh-hegeh!


No comments: