Tuesday, October 28, 2008

The Ribut Is Coming....


Hell..o , satgi kalau auditor Hicom mai hang pi layan pasai aku nak pi meting kat proton.
orang lain takdak pasai tak mai...

amboi-amboi dan-dan tu ja nak pi meeting,selalu tu kemain benci lagi nak pegi meeting kat proton..cheh!

Pagi meeting pasal nak buat jamuan hari raya tergempar-lagi 2 hari.
Disebabkan aku diarahkan untuk set-up aku pun plan nak buat majlis makan sampai kenyang.
  • Menu: Satey,nasi impit,beehoon,buah & air minum.
  • Plan :Khamis 30 Shawal.
  • Masa:12 tengahari& 10 malam.
  • Budjet:RM1500
  • Tempat :Kantin
Meeting attendance:
  1. Zek
  2. Aku
  3. Ida
  4. Pakcik
  5. Nazri
  6. Lan
  7. Liza
* Diaorang semua setuju tanpa banyak bicara.
Makanan Ida dah settle dengan pakcik canteen total semua RM850.
adeke berahim cakap suruh habiskan, itula pasal OSI tak boleh untung semuanya kerja nak perabis je. kan ke elok kalau duit tu disimpan untuk kegunaan dimasa depan... cewah!
ah lantakla kalau dia nak perabiskan pun itu dia punya pasal. aku cuma nak pakai RM850je.


mana ribut ni tak sampai-sampai lagi,kata on the way. ke dah terlajak sampai ipoh! ha..ha..haa

Aku.Kena balik cepat pasal isteri call ' abang, balik cepat ye, ayang buat kuih ketayap'. ceh..!

Note: Menu dah tukar: satay,nasi tomato,nasi impit,beehon,buah & air.
Budjet pun dah tambah, totalRM1150.

No comments: