Thursday, July 2, 2009

Penat!


Spiderman Pun Tahu Penat beb!

2 hari berturut-turut pegi shah alam membuatkan aku betul-betul penat..?
but..d'second day was great, from the presentation regarding electricity saving witch's already approved. - dam'it diaorang ingat aku nak push reward tu sangat padahal aku dah mention erlier pasal non-compliance issue yang tak settle lagi-(competent control) sebab bagi aku itu adalah isu yang melibatkan negara. cewahh. -sengall betullah!
Aku propose/request nak buat assigment for CMMS system and at the end tup..tup aku kena buat presentation to all the kepala makbapak by next week-9/7 thursday.
mmmm... okey, as usual no hal punya coz. i've to ----- something that can give a big impact to the company.

suddenly... ' we think you should transfer to SA'
Aku: Hah...saje je buat terkejut pasal aku dah dengar rumors ni bertiup kencang since dulu lagi.

This is the big parts,hear this,
' I'am Sorry, it's better to all of you forget about that proposal coz. i'am -------!

Wah! what a great ending, at least aku dapat score balik pasal aku pernah kalah dan dibelasah dengan teruk =4 /0 dan sekarang keputusan menjadi 4/1.
Macam ada satu perasaan pada waktu itu yang tak boleh digambarkan, rasa macam aku sedang berada ditengah sebuah padang yang luas dilitupi penuh rumput hijau dan udara yang amat nyaman dan segar...pergh!

......dan aku masih berpegang dengan prinsip bahawa Setiap manusia ada harinya!
Walaupun Aku Hanya Seranggaaa......

Alhamdulillah, everything goes as imagination!
Bandar Diraja, Here i come'



No comments: