Friday, February 6, 2009

Opportunity!

Petang ni aku dapat satu call offer aku kerja, base mungkin kat pekan atau melaka.
Jawatan? Branch manager beb!
Peluang ni memang menarik pasal position tu memang diaorang creat dan plan nak bagi kat aku
Pasal aku punya reputation kat luar diaorang cakap agak bagus, senang cakap well knowlah . oh..i'am so proud,thanks god. alhamdullilah.
Bukan senang satu company worlwide and holding by chiness nak offer benda ni.

Amacam,berani?
Aku akan ditugaskan untuk maintain Mercedese atau Honda facilities yang bagi aku bukan satu masalah yang besar dan income yang diorang offer agak/memang menarik.

Masa hujan turun renyai-renyai dan budak dekat production line sibuk mengejar ayam hutan yang sesat masuk kilang, perasaan aku gundah gelana memikirkan benda ni.

Wajah semua orang yang ada kat keliling aku mula keluar satu persatu.


Mungkin esok aku akan mendapat jawapanya!


No comments: