Tuesday, November 4, 2008

Curahan Rasa?



Trut.trut, Samad pukui 3 cik lan panggil meeting kat obeya room.
A: okey.


Sekarangni, kita mintak tolong je dekat maintenance untuk repair rack. kata wak.

lama dah rasanya aku tak meeting dengan diaorang, apa cerita.

Bos biasala follow-up kerja yang tak settle dengan bagi new instruction.
  1. Aku kena concentrate repair delivery rack,zack janji nak bagi orang, please make sure next tuesday 11/11 settle.
  2. Asset for disposal - clear red tag area.- quotation kat berahim.
  3. Buat proposal untuk sewa reach truck.
  4. Safety issue- masing-masing jaga section sendiri/sindri mau ingat!
Aku bagitau yang aku tak puas hati dengan cara pengurusan sekarang dan jawapanya adalah:
Start 16-Nov saya akan full time kat tanjung malim.

Perasaan- bagi aku okey je pasal lagi senang nak kerja dengan support yang kuat-mungkin?
orang lain aku rassa aku tau apa yang dirasa!


saya sekarangni tengah memikirkan macamana cacing saya boleh kurang seekor.....!
musykil saya.

-Wak kesini-Pengusaha Ternakan Cacing

Note: Aku rasa sedih juga dengan pemberhentian kerja our CEO -En Lokman pasal bagi aku dia ok. tak sangka speech masa majlis jamuan hari raya tu adalah last speech dari dia.
apapun bagi aku he 's a great guys.
Hope you will be sucess and good luck boss!